CALL-CENTER

Assistencia gasolineres Low Cost

PetroLow Cost té un centre de gestió i control telemàtic propi, des del qual accedeix a totes les estacions en temps real. Aquest centre d'atenció al client, serveix per donar suport, resoldre dubtes i informar a qualsevol persona que hi contacti via telefònica.

Aquest sistema de control i gestió, es veu bàsic i imprescindible pel correcte funcionament d'una  estació de servei automatitzada. És per això que  PetroLow Cost, ha apostat molt fort per tenir el propi Call-Center, per tal de poder donar un bon servei a les empreses que el contracten (franquícies, estacions independents), així com pels propis clients i usuaris.

Aquest servei telemàtic està recolzat, en totes les estacions de servei PetroLow Cost , per un sistema de videovigilància. Permet donar una atenció més ràpida i personalitzada en cas d'incidència en la part operativa amb els clients. També  garanteix una màxima seguretat a totes les estacions, pel fet que es poden consultar imatges que puguin ser motiu de conflicte i derivar-les, en cas de necessitat, als agents competents. 

Per tot això es pot dir que a PetroLow Cost no està mai sol/a, tot i que no s'hi veu a ningú. 

 

Actualitat

BonÀrea confia en Petro Low Cost per instal·lar dos Box online a les seves instal·lacions.
Totalment automatitzada, opera les 24 hores / 7 dies, donant servei personalitzat en horari diürn, els dies laborables.
Les gasolineres Low Cost, basen el seu negoci en la reducció de costos d'explotació. Estructures petites, senzilles, automatitzades, que permeten contenir els costos i treballar amb marges molt petits. El resultat és el mateix producte amb un servei similar (fins i tot alguns apunten que millor que les tradicionals) a un preu mes competitiu.