"Happy hour" a PetroLow Cost Terrassa

17-11-2015

Cada dia, a les dues gasolineres PetroLow Cost de Terrassa, de 9h a 11h del matí, preus increïbles per a tota la clientela 

La campanya "happy hour" que s'està duent a terme a les gasolineres automatitzades PetroLow Cost de Terrassa, permet a tots els clients gaudir d'uns preus especials. La clientel.la fixa amb la targeta Low Net, segueix gaudint de 4 cèntims de descompte. 

Article al Diari de Terrassa 14/11/2015 

Benzinera amb "happy hour" de preus especials

Aquesta promoció és de 9h a 11h i es complementa amb els avantatges per als clients que tenen la targeta Low Net

Petro Low Cost va ser la primera gasolinera d’autoservei, totalment automatitzada en un entorn urbà, remarquen els responsables de l’establiment. “Això passava a Terrassa l’any 2011 i l’èxit d’aquest model ha transformat el sector des d’aquelles dates. També vam ser els primers a franquiciar el nostre sistema de benzineres i això ens ha permès anar creixent de mica en mica, juntament amb els nostres franquiciats.”
Segons Petro Low Cost, el seu producte “és igual que el de les petrolieres
tradicionals i l’única cosa que canvia és el model de subministrament i la lliure competència del mercat a favor de la reducció dels preus finals”.
Això fa que “els nostres esforços vagin encaminats, a part de donar un molt bon preu, a oferir un sistema de posar gasolina ràpid, segur i modern i un bon servei d’assistència telefònica des del nostre propi ‘call center’ en cas d’incidències quan la benzinera no està atesa presencialment”.
Així, Petro Low Cost considera que “els dubtes sobre la qualitat  dels nostres productes, la correcta quantitat de producte subministrat o la seguretat en els pagaments amb tarja bancària s’han esvaït. La reducció dels costos, la lliure competència i un esforç màxim per ser capaços de treballar amb marges mínims han estat, en part, la nostra clau d’èxit”. Petro Low Cost compra els combustibles a proveïdors homologats i coneguts del mercat lliure. “Això permet que no tinguem cap lligam amb cap petroliera en concret i puguem negociar cada dia el millor preu del mercat. Juntament amb la capacitat de compra que hem anat adquirint com a grup, ens permet treballar amb preus molt competitius que alhora fem extensius als nostres clients.”A part de fer créixer la xarxa, el  negoci es basa a donar bons preus als clients i a fidelitzar-los al màxim.A diferència d’altres cadenes, “ens agrada oferir descomptes directes i no sobre productes que hagis de comprar després a les seves botigues o a base d’acumular punts per canviar en un futur per productes o rentats”.

Cada dia el millor preu 

Ara, Petro Low Cost porta a terme a Terrassa una promoció “que està
tenint molt èxit. És la ‘happy hour’ i consisteix a poder gaudir dels millors preus de Catalunya, de 9 a 11 hores, per a tots els clients”.
D’altra banda, estan oferint 4 cèntims per litre de descompte als clients que tenen la targeta Low Net. “Així, en tot moment els nostres clients gaudeixen dels millors preus del mercat.” La tarja Low Net és “gratuïta i molt fàcil i ràpida de tramitar. Permet accedir a descomptes directes sobre el preu de bandera, promocions, sortejos… Així que tot són avantatges”.